Sjevernojadranski istarski poluotok nalazi se na naslovnicama šest austrijskih turističkih časopisa i utjecajnom tjednom dodatku, objavila je u ponedjeljak Turistička zajednica Istarske županije nazvavši ovo “izvrsnom viješću”.
ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker i Merian prestižni su turistički i lifestyle časopisi koji Istru predstavljaju kao blisku i atraktivnu destinaciju, a donose mnoštvo informacija o putovanju i smještaju te savjete o najvećem hrvatskom poluotoku i Austrijancima najbližim, Mediteranu, priopćila je Turistička zajednica.
Tjedni dodatak u subotnjem izdanju utjecajnog Kurier Freizeita na naslovnici ima Istru i osam stranica, objavila je Turistička zajednica dodajući da je ovo najveći austrijski dnevni tiraž s prodanih 250.000 primjeraka.
U priopćenju za javnost župan Boris Miletić rekao je da je “Istra danas svjetski turistički brend, što potvrđuju česte i brojne prilike i članci u uglednim svjetskim medijima.” Činjenicu da je Istra bila objavljena na naslovnicama čak šest časopisa u jednom danu nazvao je “povijesnim uspjehom”. Miletić je rekao da će “prema dosadašnjim pokazateljima ova sezona nadmašiti sva očekivanja, što znači da smo prepoznati kao sigurna i poželjna turistička destinacija”. Rekao je da će Istra i dalje ulagati u turizam, prije svega u ekološki održivi turizam, te kulturu, hranu i prirodu.
Direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević rekao je da je pojavljivanje Istre na šest naslovnica austrijskih časopisa predstavljalo neprocjenjivu promociju.
Turistička zajednica donijela je i izjavu direktora ART Redaktionsteama Wolfganga Neuhubera, koji je rekao, “Ni Toskana, ni Pijemont, ni Južni Tirol, ni Francuska rivijera, već Istra.”
Za sve što trebate znati o koronavirusu specifičnom za Hrvatsku, uključujući pravila o putovanju, granicama i karanteni, kao i lokacije vakcinacijskih centara i centara za testiranje širom zemlje, označite naš namjenski odjeljak COVID-19 i odaberite svoj omiljeni jezik.
